TDT - Por onde passar o cabo?

Parece que vai mesmo haver novo firmware :D


Dear Jose,


SUPERSOUND have been reply this problem to us and our engineer are dealing with this case now, we promise once we have updated software, will send to SUPERSOUND soonest, thank you so much for your waiting.


So far our engineer need check it and he said can improve this software, pls.don't worry.

Have a nice weekend and thanks a lot for your support SUPERSOUND, our the best partner and honest supplier.


Thanks&Best Regards
Ellen
 
Más noticias, resposta da SSO:


"Olá
Hemos instalado un DVB-2010HD en mi coche y lo voy a probar estos dias, por ahora no he notado ningun problema y ninguno de nuestros clientes en España ha comentado nada pero puede ser porque en España y Madrid el 99% de los canales por ahora es TDT stándar MPEG2, a lo mejor el problema solo se dá en los canales MPEG4, no se , de todos modos voy a ver que tal va y te digo algo.

El fabricante me dice que tu aparato lleva el ultimo firmware pero si sacan una nueva version nos avisarán.

Seguiremos investigando.

saludos
Pablo
Supersound SC"



É O QUE DÁ COMPRARMOS CHINEZADA
 
Pessoal, do senhores da SSO já me mandaram um mail com o update para o DVB-2010HD. Mais alguem recebeu?

"Olá Felipe,

Just today my supplier sent me some new firmware for DVB-2010HD, I think its easy to install but pls be careful not to brick the unit. If you have any questions pls contact us .

Please check it and tell us the results.

Best regards
Pablo
Supersound SC"
 
Boas, depois partilha o resultado Lipo!

Vcs confirmam que foram +/- 7 os compradores de TDT na SSO? usando o codigo de desconto?

abraço
Luis
 
Já enviei por mail. Eu ainda não istalei porque nao tenho as chaves para desmontar o porta luvas. Tá la tudo explicado para se fazer o update. Depois quando o fizerem postem o feedback.
Abraço
 
Back
Top