Presentome. Un novo foreiro cun audi 80 TDI

Estado
Not open for further replies.
Aledome da benvida.

Mil_oito_t, aledome deque por este lado do miñonon pase o mesmo que en ASI, iso di moito deste foro e da sua xente.

Tentarei ir a KDD de Caldas mais non podo garantilo polo traballo, peroagardop oder pasarme por ali inda que so seña un cacho.

As fotos do meu carro poñereinas logo,cando o ordenaodr me deixe.

Saudos a todos.
 
Ben, como o prometido e debeda, ahi van algunhas fotos do meu carro:

img24322tl.jpg

img24471lq.jpg

img24488qw.jpg

img24499ga.jpg

img24517ze.jpg


Agardo que vos gustasen. Un saudo.
 
NO.
RomuloTDI no.
Por favor. :lol: :lol: :lol:

Mutu cudau con esti zagal, que os poi volver un poicu locus.

(A FALA DE VALVERDI )
 
Que pasa Josema?, que paso para a ala Portuguesa de Audi e apareces ti??, non, se o fianl imos ser todos os mesmos nos mesmos foros!!! :lol: :lol: :lol:

Por certo, e ese portugues de Burgos??? :lol: :lol: :lol: xa volves a empregar os trauctores da rede???

Veña, un saudiño.
 
Polo que podo ver neste foro hai muitos foreiros de ASI, iso aledame, sempre e grato poder toparse con niks coñecidos.

Veña, un saudo a todos.
 
Moitisimas gracias (muito obrigado como diriades vos), agardo que a miña estadi por este foro sexa cando menos como a que levo en Audisport-iberica ou inda mellor, mil_oito_ xa nos falou algo de vos, espero poder coñecervos algun dia, se vides a concentracion de Caldas aqui en Galicia agardo poder achegarme a coñeceros.

Veña, un saudiño.
 
romulo estive a ver as tuas bricolages na audisport-iberica e fiquei interessado nos aros cromados do painel do teu carro.
por acaso nao arranjas disso?

cumps
 
Refireste os aros do frontal??, estes??



Se son estes viñeronme de serie, xa viñan co carro, pero supoño que na casa oficial poderas topalos. Saudiños.
 
afinal não eras tu....
estava a referir-me aos aros do quadro.... como estes do (kkuet) audisport-iberica... por acaso nao o conheces?

imagen062bl6.jpg


cumps
 
RocketGMR disse:
afinal não eras tu....
estava a referir-me aos aros do quadro.... como estes do (kkuet) audisport-iberica... por acaso nao o conheces?

imagen062bl6.jpg


cumps

Si, si que o coñezo, podes enviarlle un mensaxe privado, clikas no seu nik e mandaslle un mensaxe priva,en en canto se conecte reciveo e repondeche. S2.
 
Estado
Not open for further replies.
Back
Top