ALTERAR VALORES DE RELANTI

boost disse:
Solução à "lelo" ... :D :D :D :D

Não sei se dará para fazer, mas aqui há uns largos anos, para entregar a minha starvan precisei de fazer a mesma coisa pois aquilo era uma tremideira que assustava... :eek: :eek: :eek: :eek:

solução .... fui á ponta do cabo do acelerador onde ele tem aquele "ajuste" na peça metálica e apertei mais um pouco até deixar de sentir o carro a vibrar ... foi tipo afinar o travão de uma bicicleta ...

:twisted: :twisted: :twisted:

Era mesmo este tipo de solução que eu precisava... Lá no fundo também sou um bocadinho lelo :D :D :D :D
 
Apenas FYI:

"1Z engine (1.9 TDI engine):

Turbocharged

Three way wastegate regulator (N75) mounted on driver's side wing (red, blue, black hoses)

Intercooled, two large plastic pipes mounted on top of engine (from turbo, and back to intake manifold).

Intercooler is located somewhere underneath passenger headlight.

Electromechanical (BOSCH VP37) Injection pump, 3 wire connector on IP

Direct Injection => Pierburg MAF present after air intake.

Injector number 3 has needle lift sensor with a wire going to the ECU."
 
neljoe disse:
Apenas FYI:

"1Z engine (1.9 TDI engine):

Turbocharged

Three way wastegate regulator (N75) mounted on driver's side wing (red, blue, black hoses)

Intercooled, two large plastic pipes mounted on top of engine (from turbo, and back to intake manifold).

Intercooler is located somewhere underneath passenger headlight.

Electromechanical (BOSCH VP37) Injection pump, 3 wire connector on IP

Direct Injection => Pierburg MAF present after air intake.

Injector number 3 has needle lift sensor with a wire going to the ECU."

Basicamente é só ajustar o cabo...

Este Nleson é um SENHOR
 
Back
Top